Monday, January 18, 2010

Tolongla jalan oi......

Semekum.....


Hari nih aku sampai opis kul 9.00...amik ko..nasib dah log in..mekasih puan Lynda....aku memang betul2 tak paham ngan jalan raye kat Malaysia nih..time aku kuar awal (tak awal sgt la...5 minit awal jerk sebenornyer) jalan clear nak mampuih dr umah aku sampai la UM ni ha....tapi time aku kuar lambat skit jerk....jammed nyer dari stesen minyak umah aku tu ha sampai la opis...adoyai...tension....cam berjanji jerk.....


Tapi takpe la.....yg penting aku selamat sampai opis suda....walaupun ari nih en Ally Ardee lalu jln mane ntah...bergegar2 pewot aku ni ha.....sesuke ati dia jer langgor lopak....nak jer aku tarik telinga....tapi syurga di bawah telapak kaki suami nok....ampunnn yang......


Ari2 mintak ampun tapi dok wat jahat jugak.....isk..setan la nih...(yer..kite salah kan setan yer) padahal diri sendiri yg buat...


Wokey lor....aku kat kaunter yg sengal nih....kang Mr DD nampak kang..mampuih!

Cow cin caw.....

No comments:

Post a Comment