Thursday, January 21, 2010

JUMAAT YANG INDAH.....

Hari ni hari jumaat....'pagi yang gelap..kini sudah terang'...erh2...tiada kena mengena....sepatutnyer hari JUMAAT best kan coz rehat lame ( sesuai tuk kaki shopping)....tapi...SAHABAT aku coti la pulok ari nih....anak dia demam...so agak buhsan sikit sebab takde teman mengumpat ( baguih betui hari BAIK nih dok ngumpat yer )......hehehehe...


Pagi tadik cik piah terbangun awal....tu pun sebab abah dia salinkan pampers..kalo idak jenuh gak nak dokong dia pi taska.....bagus anak umi yer...dah la tido awal...bangun lak lambat....anak dara zaman skrg....ok lah tuh! ( cam tag dari Siti Saedah AF)...so aku yang juga telah bersiap awal nih melencong la kejap ke kedai runcit depan umah aku tu ha belikan biskut tuk cik piah....tapi korang paham2 la kan...naluri ibu yang mithali nih ( buwekkk!!!!) kalo dah masuk kedai runcit tur tak de maknenyer setakat biskut ajer....hehehe....mataku yg bereyeshadowkan dark brown ini telah mengambil milo 2 kotak, keropok, biskut 2 jenis, roti ngan chupa chups...nah..amik ko Cik Piah.....takpela kan...tuk anak jugak....sebab aku tau kalo aku kat umah..anak aku sentiasa nak mengunyah..tak kira ape aku makan...dia mesti tumpang 2 kaki....ape2 pun umi syayang bangat sama kamu NUR QASRINA WAFIYAH.....yer la2
....syayang abah jugak....( aku tau kalo laki aku bace nih mesti dia akan tanye...abah?)


Wokeyla....aku nak pi cepit kuku..aik? tu pun nak citer? ari ni kan ari JUMAAT....pastu aku nak wat filing......pastu nak kol supplier yg sengal dan lembab....pastu nak pi bilik pengarah tanye PA dia surat aku dah sign ke belum....pastu nak carik agreement pasl email last year.....nak buat surat penilaian prestasi pembekal...pastu nak kol kakak...hei..brape banyak pastu dah.....


ni last2......pastu nak zzzzzz.......muakakakakah.....


da.......




1 comment: