Tuesday, January 19, 2010

Check it Out.......

Tak sedar diri nak meletoppp......

Huhuhu....korang tau tak? dlm pikiran aku yg senget ni byk benda tul nak wat before nak deliver neh....tak tau nape.....

Ni aku listkan perkara2 sengal yg aku nak buat minggu ni sebelom kebaboommmm.....( tak sabo dah)...
Teng....


Teng.....


Teng....

1) Bawak Cik Piah gi Taman Burung

2) Gathering ngan C.O.N.V.O.K.E T.E.A.M

3) Pi nengok movie 'ADNAN SEMPIT' ....(tp Cik Piah camno?)

4) Kemas bilik penjaga aku dalam pantang.....

5) Nak buat mee kari, kuah durian, bubur gunting ( sila jgn pelik yer...sedap tau...)

6) Nak pujuk en.suami gi makan ikan bakar kat Tang Ling....( sape nak ikut? )

7) Pi survey Klinik Kesihatan Serdang.....(apakah?)....

8) Last but not least......shopping!!!!!!....yaey..yeay...

Amacam? korang rase sempat tak aku melakukan aktiviti cak kun cak di atas sebelum aku bergelar 'mother of two' tidak......kuhus la aku pas nih....ape2 pun...aku harap semuanya berjalan dengan lancar...cecececehhh...cam first time nak beranak jerk...mona2.....

p/s : Sila doakan keselamatan aku ngan baby yg tengah rancak menendang pewot aku yg banyak lemak nih....

Assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment